4. rész

Edzés után, Cargo bokszában

Eszméletlen egy edzés volt ! *-* Azután az oxer után, még ugrottunk " egy párat", utána pedig egy ( 90-110 cm-es) akadályokból álló pályát csináltunk meg, hibátlanul :) 
Mondjuk, ha belegondolunk, hogy Cargo még csak most töltötte az 5 éves kort, ahhoz képest van benne valami tehetség... Miután már végeztünk mindennel a pályán, leléptetés közben, elengedtem a szárakat, kivettem a kengyelből a lábam és csak úgy adtam magam, simán. Érdekes módon,kint maradtunk a pálya szélén, nem is akart beljebb jönni egy centivel sem Cargo. A közönségünk is feloszlott, mert Reni már adta is nekik a parancsokat, hogy melyik lovakat nyergeljék fel. ( Gondolom akkor ma nekik sincsen suli... Mondjuk nekünk a mai napon azért nem volt, mert az összes tanárunk elment Pestre és ott beszéltek meg valamit az ottani tanárokkal o.O. De ehhez én nem értek :D ) 
- Nagyon jók voltatok Cargoval. Régóta kerestem ilyen lovast rá... Nekem sajnos már nincsen annyi időm foglalkozni vele, de amint látom új szabad kezeken lesz - kacsintott egyet ránk, elhúzta a pálya kaput és kibaktattunk. 
- Amúgy ezt most, hogy értsem ? - kérdeztem vissza, mert nem értettem. Ő csak egyet elmosolyodott és miközben leszálltam Cargorol elmondta : 
- Ezt kérlek szépen úgy értsd, hogy örülnék neki, ha Te foglalkoznál vele. - célzott az ügyes kis, csődörre aki, amíg én szépen levettem a fejemről a kobakot és kesztyűimet lehúztam a kezeimről, érdeklődve figyelte, hogy mit csinálok én ennyi ideig. 
- És esetleg mennyi ideig ? - fogtam meg újból a szárakat és bevezettem Cargot a bokszába. Közbe-közbe kiabálva, visítva megjelent egy,két lovas, kezükben vagy kantárral, nyereggel, ínvédővel, fülessel, mire felemelte a fejét és fürkészve figyelte, az elhaladó lovasokat vagy éppen, hogy mikor végzek már a leszerelésével. Közben Reni is besegített, hogy minél előbb megtudjuk beszélni a dolgot. 
- Esetleg.. ? Ameddig csak akarod. Még mielőtt megkérdeznéd, hogy miért pont a te kezeid alá adnám Cargot elmondanám, hogy még ilyen jó pályát soha nem ment, mert, ha mást ültetek rá akkor csapkodja a fejét, toporzékol, megáll csak úgy váratlanul és kapar. Ezt persze, megcsinálta már ugrások előtt is. Az egyik lánnyal, ő most is itt van, szerintem találkozni fogsz vele, na de ez mindegy is... Az a lényeg, hogy az a lány alatt egyszer ugrás előtt, megállt és lefeküdt. - ámulva hallgattam az edzőm, még az ínvédő is megállt a kezemben, miközben Reni már régen leszerelt úgyhogy át jött az én oldalamra is segíteni.
- De ezt.. Nem fogadhatom el... Ez az első napom itt, és már az első itt létemen egy lovat adsz nekem ? - kínosan elröhögtem magam és folytattam - Másnak egész életében, nem adatik meg, hogy lova legyen, de még olyan is van aki,lóra sem ülhet rendesen. - adtam ki magamból ezt a "szörnyű" érzést.
- Igen, ez így van, de most neked adatik meg az ilyen lehetőség. 1., Neked is sokkal jobb lenne, ha lenne egy olyan lovad, akit már ismersz és megszoktad. Persze nem azt mondom, hogy attól függetlenül nem ülsz majd másik lovakra is, mert nem lehet örökre egy lovon ülni. És 2., Most nézd meg Cargo nézőpontjából... Ha, más nem tudja normálisan ellovagolni, és ugye én sem tudnék rá hetente legalább kétszer felülni, akkor elkallódna, elbutulna, nem tűrné meg a lovast a hátán, mehetne eladásra. De egy olyan buta lovat, főleg, hogy Csődör... ki venne meg szerinted ? - és igaza van Reninek. Cargo nem azt a jövőt érdemelné, mert amúgy is ennél sokkal jobb ló is lehet belőle, egy két év alatt. 
- Jajj, drágám annyira nagyon ügyesek voltatok, a pacival - jött be anyu észrevétlenül a bokszba ( ahol már így is volt két ember, plusz még Cargo is... :D ) és adott gyorsan a homlokomra két nagy puszit. 
- A Pacinak van neve is anyu... Cargonak hívják. - "mutattam be" anyunak ( azt hiszem, hogy kimondhatom) a lovamat. - Reni... esetleg megbeszélnéd anyuval ? - ez az a szokásos cselem, amikor tudom, hogy anyu nem menne bele az ilyenekbe. Na, de ha már van egy " minden rosszban van valami jó, vagy inkább minden jóban van valami rossz" barátunk ( én esetemben most az edzőm) akkor már mondhatjuk, hogy nyert ügyük van ;) 
-Óóó.. persze, hogyne - kacsintott rám vissza Reni és kimentek anyuval a bokszból. Cargonak szerintem ennyi elég is volt, mert amint anyuék kitették a lábukat, a bokszából egy nagyot felhorkantott én pedig elröhögtem magam rajta. 
Én kis "dívám" <3




A nevetésemet, az egyik lány jelenléte szakította félbe, ahogy bekukucskált a bokszajtó és a fal között. 
- Szia... Öhm, te vagy Nóri igaz ? - jött be aztán hozzánk, egy vékony, körülbelül korombeli ( 15 éves), hosszú, dús barna hajú lány. Első ránézésre szimpatikusnak tűnik (: 
- Szia. Igen - mosolyogtam rá a lányra és kérdőn néztem rá, hogy mit szeretne tőlünk. Még a mellettem eszegető Cargo is abba hagyta az evést, és a lányra nézett. Láthatólag olvadozott Cargoért, mert elmosolyodott és megszólalt : 
- Nagyon szép lovad van. Ügyesek is voltatok... - hatásszünet, miközben megköszöntem a dicséreteket - Tudnál nekem segíteni ? - tért rá a lényegre. 
- Persze, egy pillanat. - mondtam neki, mert a zsebemben megrezzent a telefonom... Anyu hív. 



Vajon Nóri anyukája megengedi, hogy a lányának megint lova legyen ? És vajon a ( barna hajú) lánnyal barátok vagy ellenségek lesznek Nórival ? ;) Ez mind még rejtély, de hamarosan hozom az ötödik részt is, amiben minden megválaszolatlan kérdésre, ott lesz a válasz... 
Ui.: Remélem ez a rész is nagyon tetszett :) <3 Üdv : Blog írótok 






4 megjegyzés:

  1. Nem csalódtunk benned *-* <3 Nagggyon jó lett ez a rész is :) Így tovább ;)
    Jah, és már nagyon várom a kövi részt.. már most izgulok, hogy megkapja-e Nóri Cargot. *o* Remélem igen.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki <3 :D Kösziii :) Figyeld a blogot és megtudod ;) Hamarosan úgy is hozom a kövi részt:)

      Törlés
  2. Nagyon jóó ez a rész is:) imádoom <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii <3 :) Nagyon nagyon örülök neki, hogy tetszik <3 :')

      Törlés